صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل

صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل

گونه با دوست دخترمان به هتل برویم؟

۳ بازديد
آیا بردن دوست دختر به هتل امکانپذیر است؟ آیا می توانم با دوست دخترم در هتل بمانم؟ اینها سوالات بسیاری از مراجعین ما می باشد که قصد دارند به سفر بروند و در هتل های ایران اقامت نمایند. اینگونه سؤالات نشان دهنده عدم آگاهی متقاضیان نسبت به این موضوع می باشد. در این مطلب به صورت کامل به این سوالات و ابهامات پاسخ داده و بهترین راهکار را نیز ارائه می دهیم. تا پایان این مقاله از وب سایت موسسه حقوقی وکیل من با ما همراه باشید تا بهترین پاسخ را برای سوالات فوق بیابید.

صیغه در قانون ایران

ازدواج موقت یا صیغه در ایران امری کاملاً قانونی بوده  و حتی رواج بالایی نیز دارد و همچنین دارای چارچوب مشخصی نیز می باشد. در یک صیغه نامه رسمی باید مدت زمان صیغه و میزان مهریه به صورت دقیق ذکر شده باشد. همچنین باید توسط محضر مهر برجسته در صیغه نامه درج شده باشد. این نوع عقدنامه موقت برای ارائه به مراجع قضایی، نیروی انتظامی و اماکن تفریحی سندیت داشته و قانونی می باشد و اکثریت هتل های ایران نیز این نوع صیغه نامه را به راحتی قبول نموده و اتاق در اختیار زوجین قرار خواهند داد.

مدارک لازم برای صدور عقدنامه موقت با مهر برجسته که مورد تایید هتل ها نیز باشد؛ شامل موارد زیر است:

  • کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه زوج
  • همه صفحات شناسنامه – طلاقنامه یا اجازه کتبی پدر زوجه
  • یک قطعه عکس ۳ در ۴ از هر نفر

برای بردن دوست دختر به هتل به راحتی می توانید به شکل آنلاین از طریق دفترخانه ازواج و طلاق وکیل من صیغه نامه معتبر قانونی و محضری دریافت نموده و به راحتی به سراسر ایران سفر کنید.

بیشتر بخوانیم: بردن دوست دختر به هتل

آیا صیغه نامه قابل استعلام می باشد و یا در جایی ثبت می گردد؟

دغدغه بسیاری از افراد جوان در خصوص صیغه نامه این است که آیا صیغه نامه را می توان از جایی استعلام نمود؟ باید بگوییم مگر در موارد خاصی که در ادامه ذکر می کنیم؛ جز عاقد و زوجین کسی نمی تواند از وجود صیغه نامه مطلع شود.

فقط در ۳ مورد صیغه نامه باید ثبت گردد :

  • اگر زن از مرد باردار شده و فرزندی بدنیا بیاورد؛ عقد موقت باید حتماً ثبت گردد.
  • در صورتی که ثبت صیغه نامه، جزو شروط ضمن عقد قید شده باشد.
  • در صورتی که قبل از اقدام به صیغه با یکدیگر به صورت کتبی توافق کرده باشند که اگر صیغه کنند باید حتماً آن را ثبت نمایند.

دفترخانه ازدواج و طلاق وکیل من با پرداخت هزینه ای کم، انجام عقد موقت به صورت حضوری و غیر حضوری را انجام داده و به شما صیغه نامه شرعی و معتبر با مهر برجسته ارائه می نماید.

صیغه نامه آنلاین | صیغه نامه تهران برای هتل

۴ بازديد
صیغه نامه سندی است که بنا به درخواست طرفین و برپایه محرمیت زوجین تنظیم و صادر می‎شود. در عقد موقت زوجین قادر هستند با خواندن صیغه و مشخص کردن مهریه با مدت مشخص، به عقد یکدیگر درآیند و به ثبت آن در دفترخانه ازدواج هم نیازی ندارند. همچنین جهت دریافت صیغه نامه نیازی به انجام آزمایش های پیش از ازدواج هم نیست.

صیغه موقت چیست؟ / صیغه نامه تهران

اگر طرفین برای عقد ازدواج خود مدت معینی را مشخص نمایند و با یک مهریه معلوم باهم عقد کنند؛ عقد و ازدواج آنها موقت به شمار میرود و شرایط و حقوق آنها در عقد موقت با عقد دائم کاملا متفاوت است. پس از پایان مدت صیغه نامه، رابطه زوجیت نیز خاتمه می‎یابد. لازم است بدانید هر یک از طرفین میتوانند صیغه موقت را بخوانند یا شخص دیگری به عنوان وکیل صیغه را جاری کند.

بیشتر بخوانید: صدور صیغه نامه تهران

صیغه نامه غیرحضوری یا آنلاین چیست؟

در پروسه ازدواج غیرحضوری یا صیغه نامه آنلاین، به دلیل اینکه هنگام خواندن صیغه یکی از زوجین غایب است با استفاده از ابزارهایی مانند اینترنت و تلفن، صیغه موقت جاری می‎شود.

اگر شما هم به دنبال دریافت صیغه نامه آنلاین و غیر حضوری هستید، میتوانید به موسسه وکیل من در تهران مراجعه نمایید و یا به صورت غیر حضوری و از طریق شماره های تماس موجود در این صفحه با دفترخانه ازدواج و طلاق وکیل من تماس بگیرید و جهت دریافت صیغه نامه آنلاین معتبر با هولوگرام و مهر برجسته درخواست خود را اعلام نمایید و در کمترین زمان و با پرداخت مناسب ترین هزینه صیغه نامه اینترنتی دریافت کنید.

 برای صدور صیغه نامه آنلاین چه مدارکی مورد نیاز است؟

  1. فایل شناسنامه
  2. فایل کارت ملی مرد و زن
  3. عکس زوج و زوجه
  4. سند با شناسنامه و کارت ملی پدر دختر ( اگر باکره باشد ) و یا داشتن وکالت محضری
  5. سند حاوی مدرک طلاق در صورت مطلقه بودن زوجه
  6. گواهی فوت همسر در صورت بیوه بودن زوجه

مدارک لازم برای صیغه نامه | دفترچه صیغه تهران

۵ بازديد

 

ازدواج یکی از سنت های و باور های مقدس در هر قوم و ملیتی می باشد که در ایران نیز از قانون مستثنی نیست و در کشور ما ازدواج در دو نوع ازدواج دائم و ازدواج موقت وجود دارد، که در ازدواج دائم بسیار مهم هست که حتما این ازدواج ثبت شود و در صورتی که این ازدواج ثبت نشود مرتکب خلاف شده اند و برای مرد مجازات حبس وجود دارد.

دفترچه صیغه نامه چیست ؟

در این سند بعد از ثبت در دفاتر ازدواج، توسط سردفتر دار صادر می شود که یک سری از موارد در این دفترچه لحاظ می شود از جمله این موارد می توان به این موارد اشاره داشت:

مشخصات: در ابتدای این صیغه نامه مشخصات کامل زوجین که همان نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ گواهی پزشکی و مرجع صدور می باشد که باید این مشخصات توسط هر دو طرف تایید و سپس امضا شود.

لازم به ذکر است که اگر دختر باکره باشد لازم است که اجازه ولی او نیز باشد و این موضوع الزامی است.

مهریه: حتما باید مهریه در دفترچه صیغه نامه لحاظ شود، این مهریه در مدت ازدواج و یا در صورتی که صیغه نامه باطل شود مورد مطالبه و دریافت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای صیغه نامه

مدارک لازم جهت گرفتن صیغه نامه چیست؟

اما صدور صیغه نامه لازم بر این است یک سری از مدارک توسط زوجین فراهم بشود تا دفترچه صیغه نامه نیز صادر گردد. در این بخش از مقاله ما سعی بر این داریم که این مدارک لازم برای صیغه نامه را توضیح دهیم و بررسی نماییم.

۱- مدارک شناسایی زوجه

۲- شناسنامه و کارت ملی پدر زوجه البته در صورتی که دختر باکره باشد.

۳- دو قطعه عکس ۳*۴

۴- طلاق نامه و یا گواهی فوت همسر در صورتی که زوجه قبلا ازدواج کرده باشد.

همان طور که پیش تر گفتیم در صورتی دفترچه صیغه نامه صادر می گردد که تمامی مدارک توسط زوج و زوجه فراهم آورده شود و سپس اصل بودن آن توسط مسئول مربوطه تایید گردد.

به همین دلیل زوجینی که تصمیم دارند که دفترچه صیغه نامه را دریافت کنند باید تمامی این مدارک را تهیه کنند . در صورتی که دختر باکره باشد حضور پدر دختر لازم است.

صدور صیغه نامه رسمی برای رفتن به هتل های کیش، شیراز و سراسر کشور

۶ بازديد
یک صیغه نامه برای این که مورد پذیرش هتل واقع شود باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ در این مقاله قصد داریم در خصوص ویژگی صیغه نامه و شرایط پذیرش آن برای هتل ها مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای بسیاری از کاربران این سوال پیش می آید که آیا می توانند با همسر خود که در حال حاضر در عقد موقت و یا همان صیغه هستند به هتلی برای پذیرش بروند؟ و یا این که حتما باید نام آن ها در شناسنامه یکدیگر باشد تا مورد پذیرش هتل ها واقع شوند؟
صیغه نامه رسمی با مهر برجسته برای کیش

هتل هایی که صیغه نامه را قبول نمی کنند!

بله همان طور که پیش تر هم گفتیم برخی از هتل ها هستند که صیغه نامه را قبول نمی کنند و حتی ممکن هست که شما از قبل هتل را رزرو کرده باشید و هزینه را هم متقبل شده باشید، اما در روزی که برای گرفتن اتاق می روید شما را پذیرش نکنند و پولی را که هزینه کردید هم سوخت شود. به همین جهت هست که توصیه می شود حتما قبل از رزرو اتاقا در این خصوص هماهنگی انجام دهید.

لازم به ذکر است که این موضوع در برخی از شهر ها نیز متفاوت است، در استان ها و شهر هایی که توریستی هستند معمولا پذیرش با صیغه نامه را دارا می باشند، اما برخی از شهر ها هستند که در خصوص صیغه قوانین سخت گیرانه ای دارند و معمولا پذیرش ندارند.

هتل های تهران که با صیغه نامه پذیرش اتاق دارند

این هتل ها که در ادامه نام میبریم تنها با شرط این که صیغه نامه دارای مهر برجسته باشد، زوجین را پذیرش می کند مانند هتل های فرودگاه امام خمینی، هتل پاریز، هتل بزرگ تهران، هتل ۵ ستاره آزادی، هتل استقلال در پارک وی هم مشکلی با این موضوع ندارد، هتل فردوسی، هتل هالی و هتل آساره نیز پذیرش دارند.

تماس برای گرفتن صیغه نامه برای مهر برجسته غیر حضوری

  • شماره همراه: 09931080520
  • مناطق تحت پوشش:تمام استان تهران و کرج

صیغه نامه با مهر برجسته در تهران

۵ بازديد
عقد موقت یکی از روش های شرعی و قانونی برای ازدواج می باشد که در قواعد مدنی کشورمان برای آن قوانینی اضافه شده است.صیغه در حقیقت نوعی از ازدواج است که یکی از طرفین با تعیین کردن مدت زمان و مهریه به همسری دیگری در می آید و در همان مدت معین به صورت شرعی و قانونی می تواند رابطه زناشویی داشته باشند و یا با یکدیگر ازدواج کنند، مرد در ازدواج موقت ملزم به پرداخت نفقه نمی باشد مگر این که شرط شده باشد. در صورتی که مهریه و مدت زمان آن قید نشده باشد در هنگام عقد موقت، آن عقد باطل شده است.
صیغه نامه

صیغه نامه رسمی چیست ؟ نمونه ای از صیغه نامه رسمی

ازدواج و تشکیل خانواده امری پسندیده در هر فرهنگی می باشد، در ایران نیز ازدواج به دو شکل ازدواج دائم و ازدواج موقت انجام می شود که در ازدواج دائم لازم هست که حتما این ازدواج ثبت بشود اما برای ازدواج موقت لزومی به ثبت ازدواج وجود ندارد. در صورتی که صیغه موقت ثبت بشود سندی تحت عنوان صیغه نامه محضری به افراد داده می شود.

هزینه صیغه نامه با مهر برجسته

صیغه و یا ازدواج موقت یکی از انواع ازدواج در کشور ما می باشد، که این ازدواج هم از نظر شرعی و هم از نظر قانون مدنی صحیح است و اشکالی بر آن وارد نیست البته در صورتی که تمامی شرایط و قوانینی که دارد رعایت شود.

در طی صیغه که همان طور پیش تر گفته شده بود نوعی از ازدواج است که پیش از آن دو مورد باید حتما مشخص شود یکی این که مدت زمان این ازدواج دقیقا چه قدر است و مهریه ای که زن دارد چه قدر است و میزان مهریه هم کاملا به صورت دقیق باید مشخص شود.

آیا صیغه نامه مورد پذیرش هتل ها می باشد ؟

در مورد پذیرش صیغه نامه برای هتل های یک قانون کلی وجود ندارد و بعضی از هتل ها صیغه نامه را قبول می کنند و برخی دیگر خیر. اما اکثر هتل ها صیغه نامه ای که همراه هست با مهر برجسته هست را قبول می کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با صیغه نامه با مهر برجسته می توانید اینجا کلیک کنید.
همچنین می توانید با شماره  09931080520 تماس بگیرید. 

اولین مطالب آزمایشی من

۸ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۳ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.