صیغه نامه با مهر برجسته در تهران

صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل

صیغه نامه با مهر برجسته در تهران

۶ بازديد
عقد موقت یکی از روش های شرعی و قانونی برای ازدواج می باشد که در قواعد مدنی کشورمان برای آن قوانینی اضافه شده است.صیغه در حقیقت نوعی از ازدواج است که یکی از طرفین با تعیین کردن مدت زمان و مهریه به همسری دیگری در می آید و در همان مدت معین به صورت شرعی و قانونی می تواند رابطه زناشویی داشته باشند و یا با یکدیگر ازدواج کنند، مرد در ازدواج موقت ملزم به پرداخت نفقه نمی باشد مگر این که شرط شده باشد. در صورتی که مهریه و مدت زمان آن قید نشده باشد در هنگام عقد موقت، آن عقد باطل شده است.
صیغه نامه

صیغه نامه رسمی چیست ؟ نمونه ای از صیغه نامه رسمی

ازدواج و تشکیل خانواده امری پسندیده در هر فرهنگی می باشد، در ایران نیز ازدواج به دو شکل ازدواج دائم و ازدواج موقت انجام می شود که در ازدواج دائم لازم هست که حتما این ازدواج ثبت بشود اما برای ازدواج موقت لزومی به ثبت ازدواج وجود ندارد. در صورتی که صیغه موقت ثبت بشود سندی تحت عنوان صیغه نامه محضری به افراد داده می شود.

هزینه صیغه نامه با مهر برجسته

صیغه و یا ازدواج موقت یکی از انواع ازدواج در کشور ما می باشد، که این ازدواج هم از نظر شرعی و هم از نظر قانون مدنی صحیح است و اشکالی بر آن وارد نیست البته در صورتی که تمامی شرایط و قوانینی که دارد رعایت شود.

در طی صیغه که همان طور پیش تر گفته شده بود نوعی از ازدواج است که پیش از آن دو مورد باید حتما مشخص شود یکی این که مدت زمان این ازدواج دقیقا چه قدر است و مهریه ای که زن دارد چه قدر است و میزان مهریه هم کاملا به صورت دقیق باید مشخص شود.

آیا صیغه نامه مورد پذیرش هتل ها می باشد ؟

در مورد پذیرش صیغه نامه برای هتل های یک قانون کلی وجود ندارد و بعضی از هتل ها صیغه نامه را قبول می کنند و برخی دیگر خیر. اما اکثر هتل ها صیغه نامه ای که همراه هست با مهر برجسته هست را قبول می کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با صیغه نامه با مهر برجسته می توانید اینجا کلیک کنید.
همچنین می توانید با شماره  09931080520 تماس بگیرید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.