صیغه نامه آنلاین | صیغه نامه تهران برای هتل

صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل

صیغه نامه آنلاین | صیغه نامه تهران برای هتل

۴ بازديد
صیغه نامه سندی است که بنا به درخواست طرفین و برپایه محرمیت زوجین تنظیم و صادر می‎شود. در عقد موقت زوجین قادر هستند با خواندن صیغه و مشخص کردن مهریه با مدت مشخص، به عقد یکدیگر درآیند و به ثبت آن در دفترخانه ازدواج هم نیازی ندارند. همچنین جهت دریافت صیغه نامه نیازی به انجام آزمایش های پیش از ازدواج هم نیست.

صیغه موقت چیست؟ / صیغه نامه تهران

اگر طرفین برای عقد ازدواج خود مدت معینی را مشخص نمایند و با یک مهریه معلوم باهم عقد کنند؛ عقد و ازدواج آنها موقت به شمار میرود و شرایط و حقوق آنها در عقد موقت با عقد دائم کاملا متفاوت است. پس از پایان مدت صیغه نامه، رابطه زوجیت نیز خاتمه می‎یابد. لازم است بدانید هر یک از طرفین میتوانند صیغه موقت را بخوانند یا شخص دیگری به عنوان وکیل صیغه را جاری کند.

بیشتر بخوانید: صدور صیغه نامه تهران

صیغه نامه غیرحضوری یا آنلاین چیست؟

در پروسه ازدواج غیرحضوری یا صیغه نامه آنلاین، به دلیل اینکه هنگام خواندن صیغه یکی از زوجین غایب است با استفاده از ابزارهایی مانند اینترنت و تلفن، صیغه موقت جاری می‎شود.

اگر شما هم به دنبال دریافت صیغه نامه آنلاین و غیر حضوری هستید، میتوانید به موسسه وکیل من در تهران مراجعه نمایید و یا به صورت غیر حضوری و از طریق شماره های تماس موجود در این صفحه با دفترخانه ازدواج و طلاق وکیل من تماس بگیرید و جهت دریافت صیغه نامه آنلاین معتبر با هولوگرام و مهر برجسته درخواست خود را اعلام نمایید و در کمترین زمان و با پرداخت مناسب ترین هزینه صیغه نامه اینترنتی دریافت کنید.

 برای صدور صیغه نامه آنلاین چه مدارکی مورد نیاز است؟

  1. فایل شناسنامه
  2. فایل کارت ملی مرد و زن
  3. عکس زوج و زوجه
  4. سند با شناسنامه و کارت ملی پدر دختر ( اگر باکره باشد ) و یا داشتن وکالت محضری
  5. سند حاوی مدرک طلاق در صورت مطلقه بودن زوجه
  6. گواهی فوت همسر در صورت بیوه بودن زوجه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.